Tuesday, July 2, 2013

30 day blog challenge Dag 24: Noget du glæder dig til :))♥

Heej bloggen dag 24 :))

Dag 24:  Noget du glæder dig til :))

om 30 dage rejser jeg til kroatien, det bliver så fedt, håber det er så flot som på billederne♥
kan ikke fortælle så meget om det, for ved ikke hvad jeg skal lave end at bade og shoppe :))♥ men tror jeg vil lave updates ligesom, jeg gjorde i canada men nok bare nogle bedre nolge hehe :))

Ihh.. ventetiden er forfærdelig :))





det var det for nu :))

xoxo Christina♥

2 comments:

  1. ej hvor ser det lækkert ud, ville ønske at jeg også snart kan komme ud og rejse men jeg skal desværre arbejde. Men være venligt at besøge min blog.
    www.salonetiti.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe glæder mig også helt vildt :)), klart ;))♥

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥