Thursday, July 4, 2013

30 day blog challenge Dag 26: Dit favoritprodukt lige nu :))♥


Heej bloggen dag 26 sikke som tiden går :))♥

Dag 26: Dit favoritprodukt lige nu :))

jamen det er jo helt klart mit aloe vera!! det er det bedste nogen sinde er snart ved at løbe tør fordi jenni lige skulle nasse noget af det :))

men jeg elsker det, det eneste nederen ved det er hvis du ikke exefoliere din hud ordenligt kan du pille den døde ud af ligesom du kan på skuldrende når du har fået lidt for meget sol :)) og det kan være ganske irretrende når du ligger makeup på med en børste så har du lige lagt foundation, også skubber pudderbørsten det døde hud af og bam en bar blet uden foundation og en ulækker kant af død hud, men den er det vær min hud har aldrig haft det bedre. Den er ikke længere så fedtet så jeg skinner ikke med jeg gløder det man på engelt kalder "healthy glow" eller hvad man kan sige, min hud reflektere lys så jeg ser rigtig sund ud men ikke fedted :)) hvis det giver mening.

og det er egentlig ret billigt når man tænker over det :)) en normal god creme koster nok ca 60-80 jeg tænker sådan olay eller nivea tror det er deromkring deres priser er for ca 50 ml og jeg for et kilo aloe vera for ca 144 inkusive fragt :))

også er der jo alle de sunde-gode fordele ved aloe vera som du blandt andet kan læse i dette link hvis det lyster :)) Aloe vera :))!♥

men når man bestiller et helt kilo er det lidt besværligt at rode rundt i og der kommer også mange bakterier i med tiden så det er en godt ide at tage en ren ske og putte det i en mindre bæger eller eventuelt noget med en pumpe for de mest rene forhold :)) men hvis du ikke gider det kan du bare finde en anden størrelse :))♥


men det var det for nu vi ses :))

xoxo Christina♥

3 comments:

  1. UH, jeg er også stor tilhænger af Aloe Vera. Jeg var for nylig til noget "hyggeaften" hos min moster, hvor hun havde arrangeret at en sælger kom forbi, og forkælede os med lækre produkter fra ForeverAloeVera, hvor vi fik massage med heatlotion og fodbad med deres lækre produkter. Og så endte det med, at jeg købte en ansigstgel, som jeg bruger til dagligt. SÅ lækkert!

    Knus <3
    Jeg har en konkurrence på min blog, som jeg håber du vil kigge forbi <3
    http://www.rikkesunds.dk/2013/07/konkurrence-sumopix.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. det lyder fedt, gad godt at prøve det med sælgeren ;))♥

      Delete
  2. Rigtig fin blog du har dig! :-)
    Har du lyst til at følges måske?
    Knus Maria
    www.thefashiondove.blogspot.dk

    ReplyDelete

Please write a comment, would love to talk to you!♥