Saturday, July 6, 2013

30 day blog challenge Dag 28: Din favoritmad :))

Heej bloggen dag 28 :))

Dag 28: Din favoritmad :))

Hmm har aldrig sådan tænkt over det god mad har bare været god mad, men jeg ved der er en ting som jeg kan spise en hel uge uden af blive træt af det, for det gjorde jeg i japan og det er sushi!!♥ my big love :)) min yndlings som jeg ikke har fundet andre steder en japan øv øv er en med krappesalat, den var simpelthen fantastisk som at få et stykke guddommelighed ind i munden og jeg siger dig jeg spiste mange! :))♥ men jeg kan ikke fordrage wasabi eller soja ad ad :))

 
men det var det for nu vi ses, skal hygge med vennerne i aften yay synes det er fedt at vi er så mange der stadig er sammen selvom vi ikke går i klasse sammen mere, uhh kan ikke vente med at finde ud af hvem mine nye klassekameraler er :))♥

xoxo Christina♥

No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥