Monday, July 8, 2013

30 day blog challenge Dag 30: Den bedste ting du ejer :))

heej bloggen dag 30 arrghh er det allerede slut :O

Dag 30: Den bedste ting du ejer :))

hmm.. jeg er ikke helt sikker men tror det er min computer for den ting jeg bruger mest bortset fra min seng, måske skulle jeg havet valgt den :)) nå men det er min computer jeg har valgt fordi den er den jeg bruger til mange ting :))

finde oplysninger, høre musik, se videoer, film, er på sociale medier og blogger  selvfølgelig :))
jeg har en fra packard bell 17,3 tommer dejlig stor, men burde nok havet taget en 15 da denne basse er svær at slæve rundt på og det fleste skole tasker med plads til bærbar er for det meste beregnet til 15 tommers :)) men den computer jeg have før var kun 10 tommer og det var en helvedes irreterende lille skid, så da jeg skulle have en ny skulle den være stor :))


men det var det for denne challenge håber i har nydt den lige så meget som jeg har :)) der har jo været dage jeg kunne lide mere end andre :))

hvilke dage synes i bedst om??, ville være en stor hjælp så jeg kan se hvad i bedst kan lide at læse :))

xoxo christina♥



No comments:

Post a Comment

Please write a comment, would love to talk to you!♥