Wednesday, July 10, 2013

Billige smykker/foxyshop.dk :))

Heej bloggen :))

for noget tid siden fik jeg sendt nogle smykker fra billige smykker som ejer shoppen http://foxyshop.dk/ og det er jeg rigtig glad for for er helt forelskede i dem og det fede var at de spurgte hvilke slags smykker jeg kunne lide så jeg ikke endte op med noget jeg ikke kunne lide, de har fantastiske smykker virkelig god kvali til prisen, der er smykker til alle :)) punk´n edgy, pretty´n pink, pastel faver, classy´n cool og stylish´n chic :))

her er de ting jeg fik♥

skal helt klart have nogle flere smykker der fra ikke fordi jeg mangler dem, men de er bare så fede!!♥

hvis jeg skulle købe noget der inde nu ( kan ike da jeg skal have penge til ferie :-// ) ville min indkøbsliste se nogenlunde sådan ud :))


ARGHHHHH!!!!!! GI ME GI ME GI ME !!!!!♥♥♥

:)) men det var det for nu :))

xoxo Christina♥

1 comment:

  1. Virkelig fede smykker!

    www.amaliefernande.blogspot.dk

    ReplyDelete

Please write a comment, would love to talk to you!♥