Saturday, July 13, 2013

Mini new in :))

Heej bloggen :))

igår var jeg i slagelse fordi jeg ville købe nogle ting jeg skulle have med på ferie selvom der stadig er 19 dage til :(( , ikke at det er de mest spænende ting men jeg havde brug for dem :))


De er måske ikke alles smag men jeg er helt solgt og så var de sat ned med 75% elsker glitters smykkeudsalg, jeg synes mintblå er så flot med en varm hudtone fordi den selv er så kold også fremhæver de hinanden, hmmm.. så man lægger faktisk mere mærke til man har fået farve hvis men tager noget koldtonet på. det ligesom øjenskygge de modsatte farver i farvehjulet for hinanden til at stå ud :))
Shave gel fordi jeg først senere tænkte at jeg bare kunne bruge de der shower milk eller hvad de så en hedder som jeg plejer, men på den anden side vil jeg også prøve noget der faktisk er beregnet til det for at se om jeg kan lide det bedre, der var også andre men, gik efter noget småt og billigt for så er det ligemeget hvis jeg glemmer det i kroatien :))


Shower milk fordi jeg er ved at løbe tør og fordi det ville være åndsvagt at tage en flaske med 750ml der næsten er tom med, det sære var dog at en lille på 250 koster 10kr og en på 750ml koster 50 kr ??? what hvis du køber den lille koster det 40kr pr liter og den store ca 66 kr på litter, makes no sense. Plejer det ikke at være den store der koster mindst på literen så det bedre kan betale sig at købe en stor? :)) lige meget

også tilsidst engangs skravere fordi, jeg er glemsom når det kommer til at huske mine ting, så vil jeg hellere glemme nogle billige skabere en en dyr en :))♥

at købe de her ting har gjordt mig i endnu mere ferie humør :)) og ventetiden mere udholdelig :((

men det var det for nu, og hold øje med bloggen for der kommer snart en lille giveaway♥

xoxo Christina♥

4 comments:

  1. Fine ting!

    Knus Michelle ♥
    http://giveyourdaycolors.blogspot.dk/

    ReplyDelete
  2. nice blog. and the shave gel is really good.
    www.salonetiti.blogspot.com

    ReplyDelete

Please write a comment, would love to talk to you!♥