Saturday, November 9, 2013

Elf giveaway new in :))

Hi blog :))

So eye lips has a danish site where they test products, create beautiful looks, every kinda style If you are a dane you should totally give it a visit! eyeslipsface.dk

and sign up you can earn points for daily visits, comment, reviews on their site etc. and what you can do with those points is getting free items, they once a month I belive give away some products and if you have points enough you can get a free item, and that why I'm making todays blogpost. Yesterday I received my free iteam and it was the Radiance enhancer in spotlight so now I have that and the one in golden which is so pretty specialy for summer, I feel like spotlight is really brigting but natual :)) now I just need the sunrise one, just look amazing, to me it kinda looks medium dark pearly sheen♥

and you don´t pay for the shipping ;))


xoxo Christina♥

2 comments:

  1. Jeg har selv købt den, men jeg er ikke heeelt vildt overrasket. Synes ikke den blender så godt ind og så klumper den lidt... Men er bange for, at det bare er på min hud, hvis du har så gode erfaringer med din? Øv :(

    Knus!
    www.livetifoelgeida.dk
    - Kig gerne forbi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. måske har du bare fået en dårlig en, fordi mine blender så nemt, de ser begge rigtig flotte ud på min hud og klumper slet ikke, tror ikke der er noget galt med din hud, som sagt tror jeg bare du har fået en dårlig en :I ♥ skete også for mig med et andet mærke, havde købt to, dog i førskellig farve den ene var helt tørret ud og kom ikke med farve, men den anden var super flot♥

      xo

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥