Saturday, December 7, 2013

creme de la creme a la christina


 Hi blog so once again I've made some room insperation to what I should to when I move into my sisters old room. This time I've went for a mor settle, soft, neutral look I think it looks nice and it's easy to change when the festive seasons come, like Halloween just ad some pumkin decor it will fit nicely :)) or Christmas some White snowflakes and some deep red decor maybe maybe not :))
creme de la creme a la christina
xoxo Christina :))

6 comments:

  1. hej christina
    jeg er en 13-årig pige, som er blevet mobbet det meste af min skoletid, men her for ca. 5 måneder siden begyndte jeg at læse med på din blog, og du har virkelig fået min selvtillid op og givet mig gnisten til at stå op hver dag og tage i skole og kæmpe videre. Du er sådan en inspirerende pige og virker utroligt sød. <3
    knus fra lea som håber at du aldrig stopper med at blogge <3333

    ReplyDelete
  2. Nej hvor er du dog sød!!<3 det varmer virkelig mit hjerte, blev også selv mobbet rigtig meget af min skoletid fra 0 til omkring 6 næsten 7 der forsvandt det sådan, det har skabt dybe sår og skabt nogle dårlige vaner fx hvis noget gør mig ked af det, kan jeg ikke græde foran nogen fordi jeg lærte mig selv at lade som om jeg var ligeglad, men det har også gjort mig så meget stærkere folk kan sige hvad de vil om mig, blev ligefrem vant til det også gik. Det mig ikke så meget på mere fordi havde hørt det før og jeg var ligeglad. Men alle de nætter hvor der blev grædt i søvn har betalt sig, jeg er blevet til en person jeg er virkelig stolt af fordi jeg ved hvordan det føles, det har gjort mig mere omsorgsfuld og forstående og ikke på en selvglad måde men efter så mange år med selvhad kan jeg endelig sige at jeg elsker mig selv og selv om det gjorde ondt og har kostet mig tusindevis af tåre er jeg faktisk taknemmelig for at det skete, men forstår godt hvor hårdt det er og man tænker man kan da umulig være taknemmelig for det, men det vare ikke for evigt.

    Hvis de ikke kan acceptere dig så det ikke det værd, det er de virkelig ikke for hvis de har brug for at nedgøre dig for at få nogen til at grine betyder det bare at de er så kedelige uden noget at byde på og ja den bedste måde er at lade være med at reagere på det fordi hvis du ikke reagere, så det ikke sjovt længere, men hvis du hisser dig op og begynder at slå og løbe efter dem så synes de det er sjovt.

    Men bare vent det bliver bedre <3

    Hvis du har brug for mig så skriver du bare :))

    Men lige et spørgsmål, hvordan har jeg hjulpet dig, hvad er inspirerede ved mig? Vil nemlig gerne fremhæve det og måske få folk til at føle bedre :)) <3

    xoxo Christina <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hej igen undskyld at jeg aldrig svarede, men her kommer mit svar så.
      det lyder heller ikke rart men er på en måde glad for at høre at jeg ikke er den eneste i verden der har/har haft de problemer som jeg har. endnu en gang hjælper du mig <3 det der hjælper mig ved at læse din blog er din store livsglæde og din selvsikkerhed, man kan se at du hviler i dig selv og er ligeglad med hvad andre mener om dig og du ser ud til at være en stærk pige. det finder jeg meget inspirerende, så tusind tak endnu en gang <3
      hilsen lea <3

      Delete
    2. Det var så lidt <3 jeg vil altid være der hvis du har brug for mig <3

      Delete
  3. I’m very pleased to find this page. I wanted to thank you for your time due to this fantastic read!!

    I definitely liked every part of it and I have you book marked to look at new
    stuff on your site.

    ReplyDelete
    Replies
    1. You are very welcome, thank you so much :))

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥