Thursday, May 8, 2014

New in: cute summer eyeshadow♥

Hi blog♥

So while scrolling trough asos I found this sweet little summer eyeshadow palette from Barry M and I'm in love It is so freaking cute♥

The colors are nicely pigmented and have a creamy texture and I love the soft silky feel of the highlighter, cant wait to get some use out of this♥

It's called summer love palette and it is in a mint packageing, even before I got it it had my name written all over it, in invisible ink ofcourse ;)) so I knew I just had to have it :))




xoxo Christina♥

4 comments:

  1. Hvor er den flot :-) Wauw!!
    Jeg har en konkurrence på min blog hvor du faktisk kan vinde en øjenskygge palette. Ved ikke om det har interesse :-) Knus Mia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja er også rigtig glad for den♥
      Jeg kigger lige forbi, man kan aldrig have for meget øjenskygge ;))♥

      Delete
  2. Jeg har kigget på virkelig mange reviews af den her palette den sidste time.. jeg overvejer virkeligt at købe den, men er den god eller dårlig?
    Din swatches ser helt fine ud, især til prisen.. men der er også bare mange swatches, der er noget værre lort..

    To buy or not to buy? :)

    www.katrinesommer.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. den er sådan midt i mellem, jeg kan godt lide den, men er ikke super imponerende . De er dejlig bløde og ikke tørre som kridtpulver. en base anbefales ellers kan pigmenteringen godt fejle lidt. Higlighteren er ikke lige mig.

      Men til prisen synes jeg den er god, jeg fortryder ikke at jeg har købt den, men det jo hver sin smag :))

      håber det hjalp xoxo C

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥