Tuesday, July 15, 2014

Summer giveaway 2014♥ *ended*

Hi blog♥

So I promised another giveaway and here it is :))


Prizes♥

1. The Body Shop Loofah
2. The Body Shop Satsuma Shower gel 750ml
3. Daily Defence Ocean Breeze Moisturizeing shampoo 473ml
4. Gliss leavein condotioner hair repair 200ml
5. Batiste Dry Shampoo Pixie Lott fun & floral

Rules:
1. Must follow blog on either bloglovin or GFC2. Like blogs facebookpage♥3.Comment your name and email, so I can contact you if you win
*Open internationally* note that if you win and your country is not a member of EU you might have to pay customs duty to get your prize♥
GIVE AWAY ends July 25th♥
Hope you will enter♥


xoxo Christina♥

19 comments:

  1. Vil elske at vinde de lækre ting ;)
    God sommer til dig
    marialundpedersen@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Jeg er med som altid ;)
    Følger begge steder!

    Krammer fra Sarah
    www.sarahnadia.com // sarahno91@hotmail.com

    ReplyDelete
  3. Følger og føler :)

    Malene
    malenebr@hotmail.com

    ReplyDelete
  4. Jeg er med :)

    Minela
    minela96@hotmail.com

    ReplyDelete
  5. Johanne :)
    johannesoeenaldal@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Jeg er med :)

    Emily
    emily.rasmussen@live.dk

    ReplyDelete
  7. Åh, læksi. I'm in! :)

    Gitte Seloy
    gitte.seloy@hotmail.com

    ReplyDelete
  8. Hvor lækkert - jeg deltager!

    Frederikke S
    frederikke@hlaug.dk

    ReplyDelete
  9. Jeg følger via. GFC:)

    Emma Hertzum.
    Emmaseenandbeen@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Skønt konkurrence!
    Jeg følger dig nu på GFC og Facebook ;-)

    //Malene Matzen
    www.malenematzen.dk

    ReplyDelete
  11. x fingre
    mvh
    marianne lykke Nielsen
    marianne.lykke@gmail.com

    ReplyDelete
  12. Ååååh! Sikke en lækker giveaway <3

    Kamilla Bro Nielsen
    Kamilla.Nielsen@hotmail.com

    ReplyDelete
  13. Super lækker give away :D.
    Deltager helt klart!

    Mvh
    Pia Lyng M. // www.PiaLyng.wordpress.com // PiaLyng@live.dk

    ReplyDelete
  14. Jeg følger med alle steder ;-)
    Pia Damgaard
    piaogjan@hotmail.com

    ReplyDelete
  15. VILDT lækker giveaway!
    Følger dig på bloglovin og glæder mig til at læse dine indlæg! :))

    - Jannie

    (janniessnielsen@gmail.com)

    ReplyDelete
  16. Så lækkert, deltager! følger på bloglovins ;)
    xx, hofdinghoff@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Jeg er med og følger dig via. GFC :)
    Mia Ekholm
    missen.5@hotmail.com

    ReplyDelete
  18. Følger dig på bloglovin og facebook :-)
    briananette@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Uh, jeg vil rigtig gerne vinde :D

    Kamilla

    kamillawn91@gmail.com

    ReplyDelete

Please write a comment, would love to talk to you!♥