Wednesday, September 3, 2014

Whats in my bag♥

Hi blog♥

I personally love to see what people carry in their bag, those are my second favorite blogpost/video to read/watch right after "Products I've used up" and I thought some might be interested in whats in my bag, so here is the content of my bag for you♥








Contents: palmolive antipersipant deo, crown smart pouch wallet with keys, TBS wild rose spf 15 handcreme, phone, rosebud salve, Elizabeth Arden spf 20 lipbalm, TBS mango body whip lipbalm and makeup bag from H&M♥

xoxo Christina♥

8 comments:

  1. Jeg ELSKER din taske! Den er jo bare helt vildt fed! :D

    Desuden elsker dig indlægget! Det er fedt, at se konceptet i stedet for video, som det jo altid er på Youtube d:

    www.katrinesommer.dk

    ReplyDelete
  2. Aww Tusinde tak, er også helt besat af den taske!, er super glad for at du synes om mit indlæg! <3

    xoxo C

    ReplyDelete
  3. Fedt indlæg, elsker også at se hvad folk gemmer i deres tasker ;-)
    Du har en rigtig fin blog, som jeg rigtig gerne vil følge med i.
    Jeg har selv lige startet en blog op med min veninde, som jeg håber du vil kigge forbi :-)
    Knus Ida

    sundesager.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe længe leve nysgerrighed, ja klart kigger lige forbi :))

      Delete
  4. Replies
    1. Den er fra et mærke der hedder IHandbag.com <3

      Delete
    2. Kan desværre ikke finde hjemmesiden :/ kan du måske finde et link til tasken?

      Delete
    3. Købte den i en butik jeg ikke kan huske hvad hedder, tror det var en lokal butik, men det er mærket der hedder IHandbag.com sorry at jeg ikke kunne hjælpe mere <3

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥