Saturday, January 24, 2015

Nails of the week♥

Hi blog♥

Once more I'd like to share my nails from this week with you, especially now when I've finally found my perfect white nail polish, which looks so beautiful under that perfect blue glitter. I've been wanting to wear this duo for so long, but good white nail polishes are incredibly hard to find. Many brands don't have a "true white" with no pearl effect or shimmer♥


This perfect nailpolish duo consist of Essie stroke of brilliance and sally hanson french white tip

xoxo Christina 

6 comments:

  1. Fed kombination! Og ved ikke om Tiger-butikkeren stadig kører med det, men jeg har da købt en hvid neglelak eller to derinde. Det er måske ikke top kvalitet, men bedre end men regner med, og så er det jo billigt og bedre end ingen :-)

    www.amaliefernande.blogspot.dk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak er også helt tosset med den! Virkelig? nå det skulle jeg da havet vidst :))

      Delete
  2. Virkelig god kombi :)
    mariasschmidt.blogspot.dk

    ReplyDelete
  3. Virkelig lækker kombi, ser super godt ud! :-)
    God weekend -

    Jeg har lige opstartet en ny blog, og det ville derfor glæde mig ekstremt meget, hvis du ville tage et smut forbi den! Vi kunne følges ad, hvis det lyster?

    Knus
    http://thewriter.bloggersdelight.dk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak søde :)) jeg kigger lige forbi, vil super gerne følges med dig :))

      Delete

Please write a comment, would love to talk to you!♥